یک ایمیل یا 1000 ایمیل
بلاگ تخصصی کامپیوتر

 

کسانی که با سرویس های گوگل کار می کنند احتمالا با بسیاری از خلاقیت های گوگل آشنایی دارند. یکی از خلاقیت هایی که گوگل در Gmail به خرج داده و بسیاری از افراد از آن بی اطلاع اند این است که شما با ثبت یک آدرس ایمیل در واقع صاحب n آدرس ایمیل می شوید. این قابلیت می تواند کاربرد های زیادی داشته باشد و شما را از ثبت ایمیل های مختلف بی نیاز کند، به طور مثال عضویت متعدد با چند آدرس ایمیل در یک وبسایت.

 

اصل داستان به این شکل است که فرض کنید ایمیلی با نام irpcn [at] gmail.com را در سرویس جیمیل ثبت کرده اید، این آدرس، آدرس اصلی ایمیل شما خواهد بود اما آدرسی مثل ir.pcn [at] gmail.com و irp.cn [at] gmail.com نیز آدرس های ایمیل شما هستند. در واقع نکته ی اصلی در کاراکتر نقطه (.) نهفته است. در جیمیل وجود dot در آدرس ایمیل، هیچ تاثیری در خود آدرس ندارد، بنابراین می توانید هر تعداد نقطه که خواستید بین کاراکتر های آدرس ایمیل خود اضافه کنید. یعنی به صورت کلی ایمیل های ارسال شده به آدرسی مثل i.r.p.c.n [at] gmail.com نیز در نهایت به آدرس ایمیل اصلی شما می رسند.

نکات ذکر شده در مورد حذف dot نیز صدق می کند و اگر در آدرس اصلی شما dot وجود داشته باشد، می توانید آن را حذف و یا در قسمت دیگری از آدرس اصافه کنید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 260775
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1